ניהול עמוד פייסבוק עסקי: דגשים להצלחה

המאמר הזה נועד לבעלי עסקים מכל הסוגים שרוצים להישאר מעודכנים באשר לדרכים הטובות ביותר לשיווק דיגיטלי. אנחנו לא נחדש לכם אם נאמר שהפייסבוק היא אחת מהן אבל אם אתם בכל זאת קוראים את המאמר הזה, יכול להיות שכן נחדש לכם לפחות בכמה נקודות קריטיות. מכיוון שכל אחת מהן יכולה להיות משמעותית להצלחה של העסק שלכם, אנחנו ממליצים להמשיך לקרוא:

ביסוס עמוד עסקי מצליח

חשיפה של התכנים היא שם המשחק בעמודים עסקיים בכל רשת חברתית וכמובן שגם בפייסבוק. חשיפה מגיעה כתוצאה מעניין ופעילות בפוסטים השונים. אחד הגורמים שדוחפים משתמשי פייסבוק להשאיר לייק, להגיב או אפילו לשתף פוסט הוא מידת הפעילות שקיימת כבר לאותו פוסט. מחקרים הראו שפוסטים שנשארים ללא לייקים ותגובות, ימשיכו לעמוד בשיממונם ואפילו לא יקראו על ידי גולשים שנתקלים בהם. יש בזה הגיון רב. פוסט ללא לייקים משדר לנו שלא שווה לנו להשקיע את הזמן שלנו בקריאה שלו או התייחסות אליו. הפתרון לעמודים עסקיים שסובלים תמיד ממחסור בלייקים הוא רכישה שלהם. מדובר בפעולה שיכולה לתת דחיפה של ממש לנתוני החשיפה האורגנים של כל הפוסטים בעמוד, כולל פוסטים מהעבר. הרכישה מתבצעת באופן מקצועי כאשר הלייקים שמתקבלים הם ממקורות איכותיים. למידע נוסף על רכישת לייקים בפייסבוק – הקליקו לאתר שמתמחה בתחום. תוכלו לרכוש כמובן גם שיתופים, צפיות לסרטונים ועוד.

ניהול תוכן בערוץ פייסבוק עסקי

בכדי לנהל תוכן בצורה נכונה, יש להקפיד על כמה כללים בסיסיים:

  • הקפידו ליצור תוכן שנותן ערך לקוראים או לעוקבים. נסו ליצור תכנים שעונים על שאלות של לקוחות פוטנציאלים או מהווים מעין מדריכים שונים. תכנים כאלו מבססים את העסק שלכם בתור סמכות בתחום ותורם להעלאת כמות הפניות שתקבלו. כדאי שלצד התוכן יהיה קישור גם לאתר העסקי שלכם, למקרה שהקוראים ירצו תוכן נוסף.
  • הקפידו לפרסם תוכן באופן תדיר – מי שעוקב אחר העמוד שלכם יתחיל להתרגל לתכנים בזמנים קבועים. זהו הרגל שאתם רוצים לטפח. אותם עוקבים יהיו המנוע שלכם להבאה של עוד עוקבים. זכרו שהצמיחה הזו היא שבסופו של דבר תביא לעליה בפניות לעסק ומשם גם במכירות.
  • צרו שיתופי פעולה – אחת הדרכים הכי טובות להגיע לקהלים חדשים היא על ידי שיתופי פעולה שונים עם עמודים בנושאים משיקים לשלכם. לא מדובר כמובן בעסקים מתחרים, אלא במי שיש לו היצע של ידע, שירות או מוצר משלימים לשלכם. לדוגמא: שת"פ בין משרד עו"ד תעבורה ושמאי רכב בפוסט משותף.

ניהול עמוד פייסבוק עסקי: דגשים להצלחה

שימוש בכלי העמוד העסקי

פייסבוק מציעה לכם כלים רבים בניהול העמוד העסקי וחשוב שתכירו את העיקריים בהם. יש להם פוטנציאל רב לקדם אתכם:

חנות

ניתן להקים חנות בעמוד העסקי כולל מחירים, מבצעים ואפילו אירועים שונים.

קבוצות

עמוד עסקי יכול להקים קבוצה בתחום שקרוב לתחום העסק. זו דרך נהדרת לבנות קהילה מסביב לעסק ולבסס את הסמכות שלכם בתחום. הכל נעשה בצורה לא מאד שיווקית ולכן זה גם עובד.

כלי משוב

עברו על כלי המשוב שנקרא INSIGHT בכדי לקבל מידע על הפוסטים שלכם והחשיפה אליהם. זה יעזור לכם לתכנן פוסטים יותר טובים כל הזמן. תוכלו לראות ולנתח את הפרסומים השונים שלכם לפי חתכים דמוגרפים, זמני פרסום ועוד.

הודעות

היו פעילים והשיבו להודעות באופן מיידי. זה מעלה את החשיפה שפייסבוק יתנו לעמוד העסקי שלכם. הכירו את האפשרות ליצור מענים אוטומטים והפעילו גם את אפליקציית ההודעות הייעודית מהנייד שלכם.

לבסוף זכרו שהעמוד העסקי בפייסבוק הוא פלטפורמה ייעודית לניהול השיווק בעסק שלכם. הפייסבוק יכול להיות אחד ממקורות הלידים והמכירות הגדולים שלכם. יש בו כלים שמתווספים מידי כמה זמן ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק.